عرضه پلت فرم های ارتباط با مشتریان از طرف دانش بنیان ها
شرکت های دانش بنیان بمنظور توسعه کسب وکارها، پلت فرم های تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتریان را به بازار داخلی معرفی کردند.
به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از ایسنا، وحید ملکی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به فعالیت این مجموعه در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال، طی صحبتهایی درباره دستاوردها در زمینه تجارت الکترونیک بر پایه "گیمیفیکیشن" یا بازی سازی، اظهار داشت: تمرکز ما بر روی تولید محصولات دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات، نرم افزار و سخت افزارهای دیجیتال است و در این راستا مهم ترین و اصلی ترین محصولات ما پلت فرم کسب وکار الکترونیک است که در ۳ حوزه تجارت الکترونیک، باشگاه مشتریان و طراحی و ساخت دستگاه های هوشمند حوزه سلامت، توسعه بسیاری پیدا کرده است.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، وی با اشاره به محصول این شرکت در زمینه باشگاه مشتریان، با اعلان اینکه این محصول در زمینه وفاداری مشتریان است، اظهار نمود: این محصول علاوه بر حوزه طراحی نرم افزاری، در زمینه بازاریابی و پذیرندگان نیز فیچرهایی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.
ملکی، مزیت رقابتی این محصول را هسته نرم افزاری قوی و همین طور ماژول ها و امکاناتی دانست که در زمینه بازاریابی و بر طبق تجربه کاربری در اختیار مشتریان قرار می گیرد، اشاره کرد: این امر سبب کاهش هزینه های آنها برای ورود به بازار و دستیابی به موفقیت و فروش بیشتر می شود.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب