رونمائی از سوپراپلیکیشن تپسی به صورت رسمی
به گزارش تجهیزات جانبی، تپسی ظرف یک نشست خبری از برنامه هایش برای ورود به حوزه های جدید و تبدیل شدن به یک سوپراپلیکیشن اطلاع داد.
به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از مهر، تپسی از برنامه هایش برای اضافه کردن محصولات جدید و تبدیل شدن به سوپراپ در یک نشست خبری که ۳۱ تیر ماه برپاش شد، رونمایی نمود. به این ترتیب، سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت و خرید از فروشگاه ۳ حوزه ای خواهند بود که تا آخر سال ۱۴۰۳ برای کاربران تپسی در دسترس قرار خواهند گرفت.
پس از سرمایه گذاری گروه گلرنگ در بهمن سال گذشته، گمانه زنی های بسیاری در رابطه با آینده تپسی عنوان شد. یکی از این پیشبینی ها، ادغام سرویس سایر شرکتهای گلرنگ در تپسی و عرضه خدمات این استارتاپ در چارچوب یک سوپراپلیکیشن بود؛ چونکه بسیاری، خریدهای پی درپی گلرنگ در اکوسیستم استارتاپی را فراهم کردن زیرساخت برای یک تغییر بزرگ قلمداد می کردند.
مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل جدید تپسی در اینباره به خبرنگاران اظهار داشت: «از روزهای ابتدایی سرمایه گذاری گروه گلرنگ در تپسی، یکپارچه کردن کسب وکارهای پلتفرمی گروه زیر یک چتر مورد بررسی قرار گرفت. در نتیجه با عنایت به قابلیت های تپسی شامل شبکه گسترده کاربران، زیرساخت فنی کارآمد و تیم متخصص، تصمیم به ایجاد «گروه تپسی» و سوپراپلیکیشن گرفتیم تا بتوانیم به صورت متمرکز پاسخگوی نیازهای متنوع کاربران باشیم.»
قدم اول: تپسی فود رونمایی شد
«تپسی به حوزه سفارش غذا ورود خواهد کرد». این خبری بود که بسیاری مدت ها انتظارش را می کشیدند. در رویداد یکشنبه، ادغام خدمات افود در اپلیکیشن تپسی رسما اعلام گردید تا «سفارش غذا» جدید ترین حوزه سرویس دهی تپسی در کشور باشد. طبق این اطلاع رسانی، تمامی فعالیتهای افود از این پس با نام تپسی فود صورت می گیرد.
به گفته مدیرعامل تپسی، برای حصول اطمینان از عرضه خدمات مطلوب به کاربران تپسی، تپسی فود ابتدا برای بخشی از کاربران مشهد در دسترس قرار می گیرد و به مرور برای کاربران سایر شهرها عرضه خواهد شد. او در ارتباط با ورود تپسی به حوزه سفارش غذا اضافه کرد: «امیدواریم این حضور و شکل گیری رقابت در بازار سفارش غذا، در نهایت سبب بهبود کیفیت سرویس دهی در این عرصه شود و انتظارات به حق جامعه برای دریافت خدمات بهتر را برآورده کند.»
سفارش از فروشگاه و سوپرمارکت، بزودی در تپسی
تپسی در ادامه تشریح نقشه راه و مسیر آینده خود در این رویداد اعلام نمود که نگاه ویژه ای به خرید اینترنتی کالا دارد. ازاین رو خرید آنلاین از فروشگاه تا پایان مرداد و سفارش آنلاین از سوپرمارکت تا آخر سال به خدمات این شرکت اضافه خواهند شد.
سیدحسینی در اینباره اظهار داشت: «استفاده از ظرفیتهای موجود در هلدینگ گلرنگ به هدف یکپارچه کردن خدمات از اولویت های گروه تپسی است. ازاین رو خدمات دارتیل و اکالا بزودی در اپلیکیشن تپسی تجمیع خواهند شد. امیدواریم این مبادرت به افزایش قدرت انتخاب مردم کمک و منجر به دسترسی آنها به خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب شود؛ چونکه وعده ما عرضه تجربه مثبت و منسجم از راه سوپراپلیکیشن تپسی است.»
همچنین تپسی در این رویداد عنوان نمود خدماتی مثل خرید شارژ و پرداخت خلافی بزودی بعنوان قابلیت های جانبی به این سوپراپلیکیشن اضافه می شوند تا نیازهای اصلی کاربران از خدمات اینترنتی یکجا تامین گردد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب