لینكدین به جمع رقبای كلاب هاوس پیوست
به گزارش تجهیزات جانبی شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین تایید نمود روی یک تجربه صوتی اجتماعی در اپلیکیشن خود کار می کند که به تولیدکنندگان محتوا در این شبکه امکان می دهد با گروه خودشان به صورت صوتی تعامل داشته باشند.
به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از ایسنا، لینکدین با تایید این خبر به جمع رقیبان اپلیکیشن چت صوتی کلاب هاوس پیوست اما برخلاف اپلیکیشنهای رقیب کلاب هاوس که توسط فیسبوک و توییتر ایجاد می شود، لینکدین بر این باور است که قابلیت شبکه صوتی این شرکت متفاوت خواهد بود چونکه با کاربران دارای هویت حرفه ای مرتبط می شود نه یک پروفایل اجتماعی. بعلاوه این شرکت پلتفرمی برای جامعه تولیدکنندگان محتوا ساخته که به ابزارهایی نظیر استوریها، پخش ویدیوی زنده لینکدین، خبرنامه و قابلیتهای دیگر دسترسی دارد.
اکنون لینکدین بخشی از تلاشهایی که در این عرصه داشته را با راه اندازی حالت Creator رسمیت بخشیده و اجازه می دهد هر فردی که بخواهد، پروفایل خویش را بعنوان پروفایلی مشخص نماید که می تواند برای به روزرسانی هایی مانند استوری و ویدیوی لایو لینکدین دنبال شود.
این تمرکز روی تولیدکنندگان محتوا، لینکدین را از نظر توسعه سرویس مشابه کلاب هاوس در مقایسه با تلاشهای فیسبوک، توییتر، تلگرام یا دیسکورد در راه رقابت جدی تر قرار می دهد.
اگرچه سرویس "توییتر اسپیسز" شرکت توییتر که رقیب کلاب هاوس است، در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد اما هنوز ابزارهای کامل تولیدکنندگان محتوا در دسترس نیستند و تازه ماه گذشته بود که توییتر برنامه خود برای قابلیت خدمات اشتراک پولی "سوپر فالو" را اعلام نمود و سال جاری اخیرا از راه خرید یک شرکت، وارد فضای خبرنامه شده است. فیسبوک هم شماری قابلیتهای ویژه تولیدکنندگان محتوا بوجود آورده اما اخیرا در ابزارهایی مانند خبرنامه سرمایه گزاری نموده است.
بر اساس گزارش تک کرانچ، لینکدین اعلام نموده توسعه قابلیت نت ورکینگ مبتنی بر صورت، بر مبنای درخواستهای اعضا و تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی حرفه ای صورت گرفته که خواهان فراهم شدن راه های بیشتری برای ارتباط از راه این پلت فرم هستند.
منبع: 93z.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب