بیشتر از ۴۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی ایرانی

بیشتر از ۴۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی ایرانی

به گزارش تجهیزات جانبی پویش «بازینو» که با رویکرد پشتیبانی از بازی های موبایلی ایرانی و کمک به جذب کاربر برای آنها همزمان با شروع سال ۱۴۰۰ کار خویش را آغاز کرد، در آخرین روز فروردین ماه با آمار بیشتر از ۴۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی حاضر در کمپین در اولین گام پایان یافت.


به گزارش تجهیزات جانبی به نقل از ایسنا، پویش نوروزی «بازینو» با شعار «سال نو، بازی نو» برای اولین بار توسط بنیاد ملی بازی های کامپیوتری و با هدف پشتیبانی از بازی های موبایلی برتر ایرانی کار خویش را از اول فروردین ۱۴۰۰ شروع کرد. در طراحی این پویش از ابزارهای بازاریابی دیجیتال حوزه بازی استفاده شد تا کسانی که کاربر اپلیکیشن های موبایلی و رسانه های اجتماعی هستند، از تبلیغات معرفی بازی ها در این بسترهای تعاملی استفاده کنند.
بازی هایی با سبک های متنوع و متناسب با سلایق مختلف کاربران شامل ورزشی، کلماتی، پازل، استراتژی و رانندگی در این پویش شرکت کرده اند. همینطور کاربران شبکه های اجتماعی از راه شبکه های اجتماعی با بازی های این پویش آشنا شدند و امکان دسترسی و نصب بازی ها برایشان فراهم گردید.
دراین راستا به نقل از بنیاد ملی بازی های کامپیوتری، سید صادق پژمان -مدیرعامل بنیاد ملی بازی های کامپیوتر ای- با اشاره به اینکه طراحی پویش بازینو همگام با سیاست گذاری های بنیاد در خصوص پشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی و تشویق آنها به عرضه تولیدات با کیفیت انجام شد، اظهار داشت: در طراحی این پویش دو هدف اصلی پشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی بازی های موبایلی و توجه به اوقات فراغت و سرگرم کردن کاربران در روزهای تعطیلات نوروز با عنایت به شرایط کرونایی کشور مورد توجه قرار گرفت.
وی افزود: بیشتر از ۴۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی حاضر در کمپین بازینو در بازه زمانی یک ماهه نشان داده است که به هدف اصلی این رویداد یعنی انجام تبلیغات برای بازی های موبایلی ایرانی و افزایش تعداد کاربران شان دست پیدا کرده ایم. حجم عمده معرفی این پویش برای کاربران از راه تبلیغات میان برنامه ای و میان ویدئویی مبتنی بر بازاریابی دیجیتال و به صورت آنلاین صورت گرفت و برپایه آمارها بیشتر از ۷۰۰ میلیون بار محتوای پویش نوروزی بازینو از راه تبلیغات میان برنامه ای و میان ویدئویی بازدید شده است. همینطور بیشتر از ۵ میلیون بار محتوای پویش نوروزی بازینو در اینستاگرام بازدید شده است.
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های کامپیوتری همینطور ضمن اشاره به جوایز پویش نوروزی بازینو به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان و جذب حمایت به ارزش بیشتر از ۱.۵ میلیارد تومان، اظهار داشت: در روزهای برگزاری این رویداد بیشتر از ۹۰۰۰ نفر در سایت بازینو به قصد شرکت در قرعه کشی جوایز، ثبت نام کرده اند و بیشتر از ۵۰۰ هزار بار هم از سایت بازینو بازدید شده است.
پژمان افزود: ۲۵ بازی حاضر در این پویش مجوزهای انتشار و رده بندی سنی را داشتند. از خصوصیت های مهم این بازی ها، توجه به سلیقه های متفاوت کاربران و گروه های مختلف سنی بود تا خانواده ها بتوانند در روزهای تعطیلات نوروز و ادامه این تعطیلات به علت وخامت شرایط کرونایی کشور، در منزل سرگرم شوند.
او در آخر اضافه کرد: هر اندازه بتوانیم سهم بیشتری از بازی های باکیفیت ایرانی برای کاربران در اختیار بگیریم، به همان نسبت سهم نفوذ بازی های خارجی در بازار داخل کمتر می شود. پویش بازینو هم در همین راستا برای اولین بار طراحی و اجرا شد و امیدواریم بتوانیم در سالهای آینده هم آنرا با سازوکار بهتر و قوی تر ادامه دهیم. مراسم قرعه کشی جوایز و اعلام برندگان این پویش بزودی توسط بنیاد برگزار می گردد.



1400/02/01
21:53:18
5.0 / 5
913
تگهای خبر: ابزار , سایت , شركت , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
تجهیزات جانبی
93z.ir - مالکیت معنوی سایت تجهیزات جانبی متعلق به مالکین آن می باشد - 1397 تا 1403